Lieve volgers

19 sep 2012

Inspiratie: Nail Art

Ik kan me eindeloos vermaken om naar nail art plaatjes te kijken. Zo mooi hoe sommige mensen een kunstwerkje op hun nagels kunnen toveren! Vandaag schrijf ik voor jullie een inspiratie post. Enjoy!




Wauwie, die uiltjes vind ik pretty. Het past bij het najaar, maar ook in de herfst, ik kan het niet zo goed zeggen.. In ieder geval, het is mooi gedaan!


Ik ben niet zo heel erg van de nail arts met steentjes erop, maar deze vind ik wel mooi!


Awh, di's wel cute. 


AZTEC! :O <3


Hey da's leuk. Pepsi, Fanta en JoeToeb. Hoe doen ze dat met die Fanta en Pepsi? Ik heb al moeite om met een striper nette streepjes te maken, haha! 

Het waren weinig foto's dit keer, maar dit is de volgende keer niet zo hoor!

Staan jullie al te kriebelen om nail arts te maken op je nagels?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!