Lieve volgers

17 sep 2012

Verslag: Wicked

Elke keer zat ik op TV die oh zo leuke reclame van de musical Wicked te kijken. Ik wilde daar echt heel graag naartoe. Eergisteren zeiden mijn vader en mijn moeder; 'Esmee, we gaan morgen naar Wicked!' Ik helemaal blij zijn haha! Ik was zo zenuwachtig! Ik heb foto's gemaakt, en in dit artikel komen er nog veel filmpjes! YAY!




Thijs en Emma, - mijn zusje en broertje - gingen naar oma, en wij in pricipe ook want we zouden op bezoek gaan. Rond 12 uur reden wij weg naar Scheveningen, want daar zouden we wicked gaan zien in het AFAS Circustheater! Het was drie kwartier rijden, dus het valt opzich wel mee. We hadden best wel honger dus we besloten om even wat te gaan eten. Dat ging overigens niet door, want we hadden gezegd dat het eten om 2 uur klaar moest zijn (we kwamen om half twee aan) omdat we dan naar het circustheater gingen. Om 5 voor twee was het eten er nog niet! Wij dus vragen, bleek dat de kok begreep dat het eten om 2 uur klaargemaakt moest worden... Dus gingen we in de pauze maar iets eten.


Dit zie je dan als je binnenkomt in de zaal, het was echt heel gaaf gedaan!


Hier heb ik nog alle liedjes uit de musical voor jullie!










Het was echt zoooooooo gaaf! 


Na afloop gingen we nog even naar de artiestenuitgang, en daar stond Willemijn Verkaik (ze speelt Elphaba, de groene heks)! Ik heb een handtekening van haar gekregen op mn kaartje, yay! ^^

En omdat Willemijn zo goed kan zingen heb ik voor jullie het filmpje waarin ze die uithaal doet!



Doei doei WICKED en het AFAS circustheater! 



Het was echt een leuke dag! Bedankt mam en pap!

Zijn jullie ook naar Wicked geweest?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!