Lieve volgers

21 sep 2012

Cute

Vanmiddag ga ik weer vollop artikelen schrijven guys! Ik beloof het! Maar ik wou het met jullie ergens anders over hebben. Over twee dingen. Die allebei cute zijn. Het eerste ding is dat Patchouly en ik vandaag de kleuters helpen met sportdag! Wij 'werken' dan in het 'restaurant'. Het is dan de bedoeling dat bij onze school bij het keukentje stoelen en tafels staan etc. Patchouly en ik mogen dan de wafels die ze krijgen uitdelen en bekers limonade inschenken enzo. Hartstikke leuk dus! Patchouly en ik hebben ook een outfit afgesproken: allebei blauwe jeans, zelfde nail art (wit met zwarte stipjes) allebei onze blazer aan, en een leuk shirt. Oh, en allebei een knot! Ik heb er erg veel zin in, en het lijkt me ook leuk dat je dan verschillende kinderen krijgt en hun naam kan vragen, vragen of het lekker is enzo. Het tweede ding; ik heb een nieuw katje! Hij ligt nu bij mij te ronken nu ik dit schrijf dus dat is cute! Hij heet Kruimel en hij is echt een allemansvriend! Hij ligt het vaakst bij mijn moeder en mij en ruikt vaak aan je voeten! Haha. Hier een paar foto's eronder.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!