Lieve volgers

12 aug 2012

A day from my life #1

Mij leek het wel leuk om een keer te laten zien wat ik zoal doe op een dag. Ik heb al 6x geprobeert om het te filmen maar dat werd geen succes, dus dit is zegmaar een foto editie. Later als ik veel handiger ben in dit soort dingen zal er heus wel een filmpje komen hoor, haha. Veel lees en kijk plezier!






Goodmorning!


Lekker even ontbijten met een cracker met runderrookvlees en een plakje ham.


Outfit! Lekker jeansstijl, haha. Oeps, nu zie ik alleen dat er een haar op mijn shirt zit haha.


Awh cute, broertje Thijs (6) en zusje Emma (4) lezen! :D


De sims spelen op de playstation.


Hmm, haar wens is dus om een logeerpartijtje te hebben? Awesome!


Even twitteren! (Je kunt me volgen: @xessiieee)


Al jullie lieve comments lezen, de laatste tijd worden het steeds minder? Niet dat ik het doe om te comments hoor, in tegendeel zelfs. Maar ik vind het zo leuk om comments te krijgen!<3


Artikeltje schrijven!


En nog een artikeltje schrijven.


 Ohh, lekker zo'n roze koek! Hap!


Het lieve berichtje van mijn moeder toen ik jarig was op Facebook. Mam, i love you. <3


Simsen op de iPad. Omg, ik ben verslaafd!


Bloglovin cheken.


Deze is echt lekker! 


Dit gingen we eten. Ohh, dat ziet er op het plaatje al lekker uit! Was het btw ook!


Wajow, time flies!


Instagram checken! ^^


Nog 32 seconden en dan is de pizza klaar!


Nomnomnomnomnomnomnom.


Toen ik klaar was ging ik naar de Ikea met mn vader! We moesten wat spulletjes halen voor de keuken.


We zijn dr! :D


Ohhh, wat een leuke schilderijtjes! Later als ik op mezelf woon, of samenwoon dan koop ik die van London, Paris en New York denk ik, zo leuk! Ze kosten trouwens 15 euries  per stuk. :) 


CUPCAKES! 


Mijn droombed! <3_<3


Toen we terug waren, tv aan & Het Beste Van Got Talent Worldwide kijken.


Jaaah, echt waar deze tweet! Zo cool!


Perfecte combinatie. I love Bugles chips! En vooral die Nacho Cheese versie! <3


In de avond spotten we sterren en mijn vader zei dat dit een hemellichaam was ofzo haha.


Best laat!


Good night & sweet dreams. <3



Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Willen jullie vaker zoiets zien?

LIEFS.



1 opmerking:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!