Lieve volgers

12 aug 2012

Review: Essence Get BIG! Lashes mascara.

Ik heb hem al een klein weekje, de Essence Get BIG! Lashes mascara, dus het was wel tijd om een review te schrijven! Toen ik hem opdeed deed ik te veel dus een beetje een slecht voorbeeld, maar als je er een laagje opdoet is hij prima!







Dit is de verpakking. Lekker basic, maar hij valt wel op tussen je stash.


Ehhh, WOW! Dat is een groot borsteltje zeg, haha. Lets begin!

Full face zonder poespas.


Oogje zonder mascara. Zoals je ziet heeft ie wel wat lengte nodig!


Met mascara. Wow, da's duidelijk een verschil!



Full face met mascara,.


Ik ben behoorlijk tevreden met deze mascara! Hij kost 2,49 lekker budget dus! Als je knippert blijft ie er ook goed opzitten! :)

Heb jij deze mascara ook?

Liefs.

1 opmerking:

  1. Maar even eerlijk ik vind je blog echt enorm vooruitgegaan sinds de laatste keer dat ik keek!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!