Lieve volgers

11 aug 2012

My life in pictures

Ik heb besloten om de maandelijkste My Life In Pictures 2x per maand te doen, een keer aan het begin en een keer aan het einde. Nu is 10 augustus niet echt het 'begin' van een maand, ik vond het wel leuk want ik heb leuke dingen gedaan.






AAAAH, verslaafd aan Bubble Mania!


Nieuwe tafel bij de ikea gekocht.


Schattig plantje!


In de bovenste doos zit mijn nagellakstash, en in de onderste doos zitten mijn nail art spullen. Willen jullie nog een nagellakstash update + nail art spullen update zien in een filmpje of artikel? Laat het weten in de comments.


FF naar de Formido, wat een rotzooitje buiten haha.


I heart the sun! #selfmade


Ontbijten.


Beautydagje!


Welke masker, moeten we nou kiezen? :'(


Lunch.


Simsen op de ipad yay! Sims Freeplay.


Ontbijt.


Geshopt bij de Action en Kruidvat.


Outfit of the day.


Avondeten.


BIRTHDAYCAKE! =D


Jarig!


Essietastic! 99 Mint Candy Apple.


BUGLES CHIPS NACHO CHEESE! Ohmygod, i love it.

Dit was wat ik had gedaan!
Ik hoop dat je het leuk vond!

Liefs.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!