Lieve volgers

22 dec 2012

Lifestyle post #4

Was ik net aan het proberen om elke dag een artikel online te zetten, werd ik ziek! Gelukkig ben ik er weer, met elke dag een artikel. Ik wil best wat dingen kwijt, dus daarom vandaag een lifestyle post.




Allereerst: Ik heb vakantie! Yeeeeeah! Vrijdag ochtend moest ik nog wel naar school, want toen had ik een kerstmusical. Alles ging goed en dat was echt heel leuk. Maar de middag was op school niet zo leuk. Het was namelijk afscheid middag. Een klasgenootje, Patchouly ging namelijk naar Spanje verhuizen! En onze juf ging naar een andere school. Ik had al sinds die middag een brok in mn keel en ik moest wel huilen. Maar bijna elk meisje van mijn klas moest huilen. Afscheid nemen is gewoon niet tof. Gelukkig bestaat er mailen!


Donderdag had ik op school een kerstdiner. Het was echt heel erg gezellig. Je kon je ook van te voren 'inschrijven' en dan kon je op het kerst diner zelf een liedje zingen of een dansje doen op een liedje. Een vriendin uit mijn klas heeft zelf ook gezongen en zij kan echt mooi zingen. De tranen stonden in mijn ogen gewoon. En zelf heb ik ook gezongen, met Patchouly en nog een vriendin. Dat was best wel spannnend. 

En dus, heb ik kerstvakantie. Heerlijk chillen, kerst vieren en straks ga ik even langs het Kruidvat, dus daar komt een shoploggie van, i think.

Zo, even lekker alles van me af geschreven. Wat is deze week bij jou gebeurd?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!