Lieve volgers

2 nov 2012

Lifestyle post #3

De reden dat er deze week geen artikelen online kwamen komt omdat ik een huiswerkweek had op school en we moesten elke dag huiswerk maken. Het kwam er gewoon niet van, het spijt me! Vanaf vandaag ga ik weer elke dag bloggen voor Essie's Things!




Ik heb wel twee erg leuke mededelingen. Voor school moest je twee weken geleden auditie doen voor een koor. Ik had het echt niet verwacht maar ik zit er dus in! Echt keigaaf! En ik heb een rol in onze schoolkerstmusical. Yeah! De musical gaat heten 'De kinderen van de kerstman' en gaat over dat de vrouw van de kerstman zegt dat de kerstman niet naar nl mag komen omdat hij nooit thuis is. Hij stuurt zijn kinderen als vervanger maar een deel van die kinderen verdwaald, en de andere deel komt gewoon aan bij de kerstcentrale. Ik speel de rol van Marieke, de dochter van Boer Hannes. Wat ook grappig is, een tijdje geleden waren wij bij Walibi en je kon zo'n formulier invullen dat je een iPod Touch kon winnen, en net kreeg mijn vader een mailtje dat hij die iPod Touch had gewonnen! Echt tof!


Deze maand heb ik een persoonlijke afspraak in Utrecht en mijn moeder en ik gaan dan weer shoppen, en ik ben zeker van plan om nog even naar de Claire's te gaan want oh my je bent daar in de sieradenhemel!

Vind jij het leuk, zulke lifestyle post's?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!