Lieve volgers

19 okt 2012

Wishlist The Make Up Spot

Een tijdje geleden had ik geschreven over de nieuwe webshop TMUS. Vandaag heb ik er een wishlist van. Enjoy!





Ik zoek al heel lang naar hét perfecte lichtroze / nude lakje die goed dekt, en ik zag de swatch van dit lakje, en ik ben verliefd! Zo'n mooie kleur! 




Ah, glitters, i love it! Helaas zijn ze er wel lastig om van af te halen, maar dat vergeet ik even. Dit lakje bestaat uit mooie glitters. Klik op de naam om de swatch te zien en hem te kunnen bestellen, dat kan bij alle namen btw. :)




Zo'n mooi lila lakje heb ik nog niet gezien! Het is een mooi lavender kleurig lakje die me aan de lente (waarom kon ie niet blijven?) doet denken. I like it!

Dat was mijn (korte) wishlist van The Make Up Spot! Ik ga zeker denk ik wel een keer een bestelling plaatsen, nog even doorsparen!

Heb jij al wel eens besteld bij TMUS?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!