Lieve volgers

18 okt 2012

Tag: Before I Die..

Ik wilde alweer een tag plaatsen, en toen kwam ik deze tegen! Je moet plaatjes neerzetten wat je wilt doen voordat je dood gaat. Ben je al benieuwd?




Een liefdesbrief krijgen, ja, dat lijkt me wat! Ik heb er dus nog nooit een gekregen, maar ik ben benieuwd.


Holy moly, deze wil ik zo graag! Dat iemand zegt van 'je insipireerd mij.' Dat vind ik dan zo lief!



Deze willen we allemaal wel, toch? Dat je je happy voelt in je eigen lichaam.


Ja, deze wil ik ook zo graag. Gewoon een goede spiegelreflex kopen zoals deze. Want nu maak ik voor Essie's Things foto's met mijn mobiel.. En dat geeft niet het mooiste effect.


Ik ben als de dóod voor naalden. Ik weet ook niet of ik dit beter niet kan doen, maar áls ik een tattoo moest laten zetten zou ik er een willen nemen met een grote betekenis.


Least, but TOTALLY NOT least. Ik ben een nummer 1 Arianator, for sure. Ik zou ook gillen denk ik als ik haar zou ontmoeten. Ik zou het te gek vinden als ze in NL komt optreden!

Dat waren mijn Before I Die plaatjes!

Ik tag hierbij EsmayCynthia en Jiami

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!