Lieve volgers

23 okt 2012

Swatch: Herome Mini Holo

Oke, shame on me, ik wist niet wat een holografische lak was. Toen ik bij de Etos al een tijd terug een gouden nagellak (tenminste, zo leek het in het potje) kocht van Herome, deed ik het op en ging ik in het zonlicht staan. Owh cool! Deze heeft regenboog glitters! Toen kwam ik er achter dat het een holo lak was, en vandaag een swatch.




Sorry, de belichting is crap. Maar het was al avond. :)


Echt, ik houuuu van deze lak! Hij heeft hem 3 dagen uitgehouden en dan kwamen er chips. Helemaal niet erg, want mijn nagels zijn zo slap dat nagellak er maar 1 dag op kan zitten. 

Foto van www.nailpolishheaven.nl


Deze mini herome lak kun je kopen bij de Etos voor 2,99
De fullsize heet Kingston en die kun je kopen voor 7,50

Wat vinden jullie van deze lak?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!