Lieve volgers

22 okt 2012

New: Armband en Ketting

Ik ben echt verslaafd aan sieraden kopen, ik geef het toe. Toch blijf ik het doen, want daar wordt ik (en mijn portemonnee niet) blij van. Onlangs kocht ik bij de Kruidvat een supercute ketting en bij de Op=Op voordeelshop een armband.

de foto krijg ik helaas niet gedraaid :( 



Laten we beginnen met het armbandje. Het bestaat uit twee 'delen' die je samen kunt voegen, en dan word het eigenlijk gewoon 1 armband.


Dit is de armband als je hem samen draagt.


Dit deel is best wel basic, het heeft alleen maar steentjes. Ook leuk om los te dragen!


En de andere bevat witte steentjes met sierlijke bloemen en chinese tekens!


Deze armband koste 2,75 en twee sieraden voor 5 euro bij de op=op voordeelshop.


Je zou me bijna niet geloven als ik zei dat ik deze ketting bij het kruidvat heb gehaald, maar het is echt zo! I love the eiffel tower. Ik wil er sowieso nog voor dat ik dood ga naar toe!

Ik kan deze foto ook niet omkeren, helaas!

 Deze ketting staat hartstikke leuk, alleen heeft mijn kat nog wel eens de neiging om hem te pakken, haha. 

De ketting koste me 5,95 bij de Kruidvat

Welke vinden jullie leuker; de ketting of de armband?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!