Lieve volgers

2 okt 2012

Leuke dans-swing-move liedjes #1

Heel vaak ben ik hyper, en dan heb ik zin in leuke liedjes. Dit zijn wat leuke liedjes. Echte swing dans move dans er maar op los liedjes!






Nicki Minaj - Pound The Alarm 
Dit is zo'n lekker dansnummer!



will.i.am ft Eva Simons - This is love
In het begin lijkt het rustig, maar daarna kun je echt lekker dansen!



Sharon Doorson - Fail in love
Dit liedje heeft Patchouly me een keer laten horen, en het is ook zoals hierboven een lekker nummer!


Owl City ft Carly Rae Jepsen - Good Time
Ik dacht dat het een nummer was die ik niet kende, maar toen ik het draaide herkende ik het weer. 'Ohja, dit is het nummer wat steeds op de radio was!'

Wat zijn jou lekkere dans swing move ga uit je dak nummers?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!