Lieve volgers

1 sep 2012

My life in pictures

Oeps, ik ben net een dagje te laat met my life in pictures..*schaam schaam*! Nouja, hij is er wel. Daarom wilde ik jullie veel plezier wensen als je even op 'lees verder' klikt. <3



Linksboven; De laatste foto van Kruimeltje. In het echt heet hij Siem en hij is opgehaald. Door een blij baasje, dus ik ben ook wel blij.
Rechtsboven; Even genieten in het lekkere water met de zon, nu het nog kan!
Linksonder; Back to school nails! Ik kreeg er veel complimentjes over op school, hihi.
Rechtsonder; We kregen een Milka chocoladedoos met een Bedankt kaartje van de eigenarresse van Kruimeltje (Siem), zo ontzettend lief!

Linksboven; Hoi school. De eerste week zit erop. Weeeekendd!!
Rechtsboven; Wat minder, toen ik thuiskwam hoorde ik dat mijn zusje haar voet tussen de spaken is gekomen! :(
Linksonder; Voor een keertje probeerde ik matte nagels uit, nou dat doe ik dus nooit meer, het is niet echt mijn ding..
Rechtsonder; Dit armbandje had ik gekregen van mijn lieve mama omdat ik ziek was, met een MEIDEN magazine. Super sweet!


Linksboven; Owh yum, hiervan lust ik er wel 5!
Rechtsboven; Dinner time!
Linksonder; OH, MY, GOSH. Mona toetjes? Geweldig. Grote verpakkingen? Geweldig. Mix ervan? Ik blij. (Ik heb het niet helemaal opgegeten hoor, netjes gedeeld met mijn broertje en zusje, haha!)
Rechtsonder; Deze foto heb ik echt net gemaakt, ik moest nog even aan school werken!

Dit was mijn life in pictures voor deze keer! 
Ik hoop dat je het leuk vond!

Wat heb jij gedaan deze maand?

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!