Lieve volgers

30 aug 2012

DIY; Nagellakremover maken.

Inmiddels ben ik al weer beter, dankjewel voor jullie lieve beterschap wensen! 

Huh? Nagellakremover maken? Dat kun je toch zelf kopen? Yep. Maar ik heb het over iets anders. Van Bourjois en van Sephora, maar ook van andere merken heb je een nagellakremover potje, vinger erin, draaien en je nagel is schoon ! Het perfecte middel dus voor glitternagellak! Alleen, kleine nadeel; die potjes kosten iets rond de 8 euro. Ai ai ai. Ik laat jullie zien hoe je zélf zo'n potje maakt. Inspired by Beautygloss





~Benodigheden;
> Schaar
> Leeg potje van je creme, oogschaduw, nagellakremoverpads etc.
> Sponsje
> Nagellakremover


Ik gebruik een leeg wit potje van mijn Etos Nagellakremoverpads.


Sponsje erbij! 



En de rest wat er natuurlijk bijhoort.


Prop het sponsje in je bakje. Als je heel erg moet proppen, knip er dan een stukje van weg, en probeer het overnieuw.


Daarna pak je je schaar, en knip je er een kruisje in, zoals onderstaande foto.


Check even of je vinger erin past.


Pak nu je nagellakremover erbij, en giet het erin. Niet alles natuurlijk, je moet wel kijken tot waar het kan.


Even testen!



Na 3x draaien, 10 seconden. Wajuw, echt vet!


Tadaaam! Je kunt zoiets (ja oke, veel groter, handiger, beter, maar ook veel duurder) in de winkel kopen voor 8 euro, maar je kunt het ook gewoon zelf maken! It's simple! Hier nog een filmpje van Mascha (beautygloss)



Ga jij deze DIY ook maken?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!