Lieve volgers

11 sep 2012

Interview met Vera Camilla!

Ik weet wel bijna zeker dat jullie haar kennen, maar als je haar nog niet kent, dan zou ik je aanraden om  zo snel mogelijk te surfen naar www.veracamilla.nl! Vandaag heb ik een interview met Vera voor jullie! Dus pak er een lekker kopje thee bij, want dit is een leuk interview!


1. Wat vonden je ouders ervan dat je met bloggen en video's maken begon?

Ze vonden het leuk en steunden me vanaf het begin!

2. Wat is je inspiratie bron?

Ik heb niet een inspiratiebron, want inspiratie haal ik overal vandaan.

3. Wat zou je doen als je een make up product zou zijn?

Een rode lipstick!


4. Van welk merk zou je de make up artist willen interviewen?

Eentje van MAC, een visagist die de hele wereld af reist en de vetste shoots doet.

5. In welke plaats spendeer je het liefst je geld?

Amsterdam en Parijs

6. Hoeveel schoenen heb je?

Zo rond de 25/30 paar.


7. Kun je eens een 'My Brother Does My Make Up' tag doen?

Haha, mijn broertje wilt niet in beeld!

8. Wat is tot nu het leukste uitje wat je hebt gehad met je succes?

Nou, het is niet echt een uitje, maar de Dutch YouTube Gatherings vind ik altijd superleuk!

9. Hoe oud was je toen je met make up begon en welk product was dat?

12 volgens mij, en dat was mascara.

10. Heb je nog een tip aan de bloggers die dit lezen?

Lekker blijven bloggen en je hart blijven volgen!


Bedankt voor het antwoorden lieve Vera!
Je kunt Vera ook volgen op twitter en instagram; @veracamilla

Wat vind jij van dit interview?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!