Lieve volgers

10 sep 2012

French Manicure

Eergisteren ben ik even langs de Action gegaan, en heb ik een French Manicure setje gehaald, want daar was ik toch wel erg benieuwd naar! Het zit nu 2 dagen op mijn nagels, maar ik heb wel een foto van hoe het toen eruit zag en nu.


Hierboven zie je hoe het de eerste dag zat. Ik vind het best wel goed gelukt voor de eerste keer!
Nu gaan we naar de foto hoe het er na 2 dagen erop zit.



Het spijt me voor de ontzettend slechte kwaliteit foto's. Ik heb ze met de iMac camera gemaakt, maar die maakt niet superscherpe foto's zoals je kunt zien..
Voorlopig kan ik ook niet met de fotocamera fotograferen, dus het is lastig.

Maar de French Manicure bevalt me zeker!

Het French Manicure setje van MAX nails kun je bij de Action kopen voor 0,99 cent

Ga jij dit setje halen?





4 opmerkingen:

  1. Ik heb nu echt zo'n super duur setje, het werkt goed... maar het is gewoon super duur T.T
    Voor 99 cent moet ik dat van de Action toch ook eens een keertje proberen ^^ x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een aanrader, en er zitten ook handige stickertjes bij!

      Verwijderen
  2. Super leuk setje. Ik heb hem een tijdje geleden ook gekocht en hij bleef best wel lang zitten. Vond het dus wel super goeie kwaliteit voor maar 99 cent. Maar de make up producten van de Action zijn best wel oke. Ik heb namelijk een mascara en die vind ik super fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haii Ess ik weet zeker dat ik het ook ga kopen! Lijkt me supergaaf spul! Op Woenssssdddaaaaaggggg alss we gaan shoppnnx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!