Lieve volgers

10 aug 2012

Tag: 10 t/m 1

Deze ontzettend leuke tag vond ik op BySjanty.nl  nog niet zo heel lang geleden. Tijd om te doen dus! Bij deze tag had ik echt een vriendenboekje gevoel, haha! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Ja, rare foto van een bus bij de tekst van de tag, hieronder. Mijn fotobewerk progamma doet het niet en tot die tijd doe ik het met polyvore, en dit was de enige plaatje die ik kon vinden wat met tellen te maken heeft, sorry!



1. Noem tien dingen over jezelf
Esmee, Trots op mijn plaatsje op het wereldwijde web, Houdt van mijn familie, een beetje raar afentoe,  Nail polish addicet, Vind make-up leuk, Ik vind het leuk om te fotograferen, Houd van mijn vrienden, Muziekverslaafd, Twitterverslaafd.

2. Noem negen dingen die je leuk vind
Essie's Things, Bloggen, Familie, Vrienden, Nagellak, Beauty, Twitter, Fotograferen, Muziek.

3. Noem acht dingen die je niet leuk vind.
School, Regen,  Pesten, Vervelende reactie's, Na-aapers, Je anders voordoen dat je in het echt ben, Als ik iets in mijn hoofd heb gepland het helemaal anders loopt, Ziek zijn.

4. Noem zeven plekken waar jij graag bent.

In mijn kamer, achter de computer, in het blogwereldje, bij een vriendin, in bed, in een stad, in een zwembad. 


5. Noem zes manieren om jou hart te winnen

Lief, Betrouwbaar, Neemt het voor me op als het nodig is, Doet zich niet anders voor hoe hij is, Schattig, Verrassend.

6. Noem vijf plekken waar je nog heen wilt
Milaan, Rome, Parijs, London, New York.

7. Noem vier dingen of personen waar je niet zonder kan.
Essie's Things, Mijn familie, Mijn vrienden, mijn computer (om jullie te voorzien van artikelen (: )

8. Noem drie van je lievelingsliedjes.
At the moment? Ehm, oke..

Auburn - Perfect Two



Birdy - People Help The People



Ed Sheeran - The A Team




9. Noem twee wensen
Dat jullie gelukkig en gezond worden, dat mijn familie en vrienden gelukkig en gezond worden.

10. Een laatste woord
Believe. Geloven is belangrijk, jongens en meiden! Vergeet dat niet, geloof altijd op jezelf. <3


Woewh, wat was deze tag leuk! Ik tag hierbij Teskuh.nl en mbb-style.blogspot.com, oftewel, Teske en Marielle. Jullie mogen natuurlijk allemaal deze tag overnemen. Laten jullie weten of je dat hebt gedaan?

Liefs.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!