Lieve volgers

10 aug 2012

Boeken van de Bibliotheek

Vroeger, en nu nog steeds overigens, was ik een trouwe lezer. Ik verslond boeken gewoon, vaak al die ver over mijn niveau uitstaken. Op mijn 8ste las ik bijvoorbeeld al Hoe Overleef Ik... Boeken, maar nu nog steeds! Mijn moeder was even langs de bibliotheek geweest en ik wilde de boeken even showen, aangezien er echt een superleuke bij zit!





Sorry voor de gedraaide foto, ik kan er niks aan doen! :(


Yay, HOI (Hoe Overleef Ik... ) Boeken! Die zijn echt zo leuk! Vooral de survivaltips, msn gesprekken en emails. :)






Volgens mij is dit ook zoiets als de boeken van HOI, ik weet het niet!




Ik had een keer een boek van izzy love gewonnen, die was erg leuk, dus maar hopen dat deze ook leuk is!



TADADAAAAAAAAM, de topper! Echt, dit boek lijkt mij superhandig! Er staat ook een pagina in waarbij er staat welke oogschaduwkleur je kunt doen bij welke kleur oog!





Wauw, ik ben echt benieuwd naar deze boeken!

Heb jij weleens een van deze boeken gelezen?

Liefs.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!