Lieve volgers

4 aug 2012

Swatches mini etos lakjes

Ik had beloofd om mijn nieuwe nagellakjes van de etos te swatchen die ik gratis (!) kreeg van de medewerkster. :)  Ze zijn best leuk, enjoy!






We beginnen met het gele shimmer lakje. Ik vind gele nagellakjes best leuk, zolang ze maar een beetje pastel licht zonder shimmer zijn. Dan vind ik ze geweldig. Iemand een tip? :)


De swatch op mn nagelwiel. De shimmer zie je niet echt duidelijk op de foto, misschien omdat hij niet echt scherp stelt?


Dan het mintgroene lakje.


Je ziet nu alle swatches al, lolol. Haha, nou de mintkleurige dekt binnen 3 laagjes! Vind ik helemaal niet zo erg. :)


Dan de witte lak die jullie stiekem al hebben kunnen zien haha. Hij is wel ideaal voor nail art! De 'fullsize' kun je kopen voor 2 euro bij de Etos.



Dit waren ze! Ben er best blij mee! De gele is niet alleen zo mijn ding.. Misschien voor nail arts? :)

Dat waren de swatches! Ik probeer trouwens minder nagellak artikelen online te zetten, maar soms gaat dat gewoon niet, i'm sorry!

Have a nice day & see you soon!

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!