Lieve volgers

3 aug 2012

Foto shoplog 03-08-2012 ~ Kruidvat, Action en Etos

Dat lees je goed, ik heb alweer een shoplog! Het waren maar kleine dingetjes. Maar wel superleuk, dus laten we snel beginnen!




 Als eerst zijn we naar de kruidvat geweest, want ik moest gewoon nog even kijken of inmiddels de nieuwe collectie van Essence en Catrice er bij ons al was. Nee dus, balen!


Van mijn moeder kreeg ik deze nagellakremover van de Kruidvat in het pompsysteem. Super handig!


Deze kost €2,49.


Dan deze Etos teenspreiders. Mijn moeder en ik houden vanavond een beautyavondje dus we gaan maskertje opdoen, een manicure en een pedicure houden bij onszelf, yay! Ik maak foto's dus daar komt morgen verslag over. Girltime!


Deze kost €0,99 cent per stuk.


Dan nog twee maskertjes van de Action. Een peel oof masker en een dode zee modder masker. (Da's een lang woord.)  Deze kosten €0,79 cent per stuk.


Ik hoop dat je het leuk vond!

Have a nice day and see you soon!

Liefs.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!