Lieve volgers

24 aug 2012

Review; NYC Applelicious Glossy Lipbalm

Hehe, eindelijk heb ik hem dus dan kunnen bemachtigen! Nadat ik de review van Vera Camilla had gelezen, wist ik het zeker. I want one!





Inmiddels heb ik er gelukkig al een kunnen bemachtigen. Applelicious, de naam zegt het stiekem al een beetje. Ik vind het een superschattig detail dat er ook daadwerkelijk een appeltje in zit.



Het is de kleur 353 Pink Lady.


Tijd voor de swatch! Het is echt een lieve kleur!


Mijn lippen zonder iets.


Mijn lippen met de lipbalm.

Oeh, wat een lief kleurtje! Dit zal ik echt vaak gaan dragen! Een eet en drinkbeurt overleeft ie, hij plakt niet, dus ideaal! Ze zijn er ook in de kleuren Blushing Golden, Caramel Apple, Pink Lady en Big Apple Red.

De Applelicious Glossy Lip Balm zijn nu te koop en gaan voor 2,79 per stuk over de toonbank, hup in je tasje in bij de kruidvat.

Heb jij deze of een van de andere kleurtjes al hebben kunnen scoren?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!