Lieve volgers

25 aug 2012

Forever 21 Wishlist

Ik heb weleens wat gehoord over de webshop Forever21, maar nooit me voorgenomen om eens een kijkje te gaan nemen. Bij deze heb ik dat dus gedaan, en oh oh wat een leuke spulletjes! Misschien bestel ik nog wel eens wat..




Als eerst begin ik even met de 'like, but dont wear' spulletjes. Oftewel; leuk, maar ik zal het niet bij mezelf geweldig vinden.' 


Eigenlijk vind ik deze stiekem best wel heel leuk, maar ik weet niet of het bij me past, misschien als ik iets soortgelijks vind even passen? Prijs: 18,75


Kijk, dat fleurt me nog eens op! Het model vind ik ook verschrikkelijk leuk! Alleen eigenlijk hetzelfde als het jurkje hierboven, zal het leuk bij mij staan? Prijs: 8,99


Tja, alweer een jurkje. Ik vind hem overigens wel leuk met die appeltjes! Prijs: 18,75

Dan de 'echte wishlist' spulletjes.


Wat een leuke jas, wow! Hij kan volgens mij echt bij alles combineren! Prijs: 28,75


Skinny jeans? I love it. Sommige mensen? They hate it. Maar ik vind het zo lekker zitten! Ik vond dit kleurtje dan ook 'apart', iets wat ik niet wat ik in mijn kledingkast hebt, maar wel zal dragen. Prijs: 17,75


Dan het laatste item, en dat is een short. Tja, je kunt er niet genoeg hebben toch? Met die fleurige plaatjes vind ik ze extra leuk, yay! Prijs: 9,99.

Dit was dan ook mijn wishlist! Misschien bestel ik nog eens wat, of ga ik een keer in Antwerpen in de Forever21 winkel shoppen. Ik wilde overigens nog een leuk nieuwtje vertellen, in 2013 komt er in Amsterdam een giga forever21 store met wel 5 verdiepen! Wow!

Heb jij weleens een bezoekje gebracht aan de winkel of webshop?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!