Lieve volgers

14 aug 2012

DIY: Back To School Nails!

Over een weekje moet alweer naar school, boehoe, bad thing! Maar ik ga wel iets leuks op mijn nagels maken, namelijk deze Back To School Nails! Ik laat je even een voorproefje zien en natuurlijk als ik mijn back to school  nails heb laat ik het zien haha. Nou Enjoy!




Als eerste kun je deze hierboven doen. Wat je daarvoor nodig hebt is:

 ~ Basecoat
~ Witte nagellak
~ Blauwe nagellak (of striper)
~ Oranje nagellak (of striper)
~ Water of 70% alchol (koop je bij de drogist)
~ Stukjes krant
~ Topcoat

Het filmpje:





Dan heb je nog de tweede manier, en dat is de manier waarop ik het waarschijnlijk ook ga doen.
(Sorry, het is een screenshot uit een filmpje)

Wat je nodig hebt:

~ Basecoat
~ Witte nagellak
~ Rode nagellak (of striper)
~ Blauwe nagellak (of striper)
~ Topcoat



Liefs.

2 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!