Lieve volgers

15 aug 2012

Bucketlist #1

Wensen, goh, eigenlijk heb ik er genoeg. Mij leek het dan ook leuk om ze te delen met jullie! Daar gaan we dan, enjoy!




 Ik hou van reizen, nouja, ik vind het leuk. Londen is een van de plaatsen waar ik heel erg graag naartoe wil!


Oh, dit lijkt me ook zo leuk! Een boomhut bouwen! :D


Kinderen krijgen lijkt me ook al zo leuk, maar dan uiteraard wel als ik veel ouder ben, haha!


Party all the night, yay! Ohh, als ik die foto zie met al die belichte lampjes enzo. I'm in lufff.. <3_<3



Awh! Ik hou van dieren, dus ik wil heel erg graag een baby panda vasthouden! Hij moet wel lief zijn, haha!


Als ik een jackpot win? Koop ik een leuk huis voor mn ouders, koop ik een hondje, leuk slaapkamer voor mn broertje, zusje en mij en koop ik een domein voor Essie's Things! 


Mijn mam blij maken is leuk, daarom zou ik dan ook als ik de jackpot win haar meenemen op een vakantieplek waar zij het liefst naar toe wil gaan.


Ehm, ik heb eigenlijk geen beschrijving voor deze foto, ik wil het gewoon heel graag!


DISNEY WORLD!<3 


Je kan eigenlijk net zo goed pizza eten in ons kikkerlandje, maar een pizza eten uit Italie maakt het natuurlijk net iets specialer!


I luf doggies!<3


Zoals ik zei, hou ik van reizen!:D <3 Dit zijn onder andere ook plekken waar ik naartoe wil gaan!


Starbucks! Als ik over drie jaar naar Amerika ga, (want ja, dat ga ik mensen, dan gaan we met de hele familie een rondreis in Florida maken! ^^) moet ik mezelf echt leren om koffie te lusten, haha!

Dat was het eerste gedeelte van mijn bucketlist!

Liefs.

1 opmerking:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!