Lieve volgers

7 jul 2012

Verslag Epe dag 1 en 2

Hoi! Ik zit, zoals jullie al weten, in Epe op vakantie. Hier kunnen jullie lezen wat mij bezighoud op vakantie, en wat we allemaal doen. Enjoy!

Dag 1:
Eindelijk kwamen we dan aan in ons vakantiehuisje. We hebben gelijk onze kamers bekeken en daarna boodschappen gedaan. Ik heb ook iets heel leuks gekocht bij de Op=Op VoordeelShop, maar dat laat ik jullie pas zien in de eind shoplog. Toen we terug waren gingen we alles uitladen, koffers uitpakken etc. Daarna gingen we eigenlijk alweer weg, naar de Koos Kids Club, want daar is elke dag en minidisco! Toen dat afgelopen was, haalde mijn vader en ik even friet bij de snackbar en gingen naar ons huisje om te eten. Toen was het alweer half 9 ' s avonds en toen ging ik omkleden in m'n pyjama. Het was heerlijk weer. Dus we gingen buiten zitten. Op de iPad hebben we iets heel leuk; iPawns. Dat zijn speelgoed gansjes en daarmee kun je op de app Game of Goose ganzenbord spelen op de iPad met de iPawns. Hartstikke leuk natuurlijk! De iPawns kosten 9,99 en te koop bij InterToys. De app is gratis. Maar goed, om 11u was ik best wel moe en kroop ik mijn bedje in. Emma (zusje) en ik hadden een stapelbed, en ik slaap boven. Goodnight!

Dag 2:

Ik werd om 8u wakker. Prima tijd voor een dag waarop je veel leuke dingen gaat doen! Snel heb ik me aangekleed, haren gekamd en mijn tanden gepoetst. Want ik ging met mijn vader verse broodjes bij de bakker halen. Yam, die verse afbak geur! Toen we weer bij het huisje waren gingen we eten, en daarna zwemmen! Het zwemmen was hèerlijk. Maar er vielen allemaal schilfertjes van mijn huid! Blijkbaar had ik dus een droge huid. We hebben van 10u tot 12u in het zwembad gezeten. Daarna gingen we nog even rustig wat voor onszelf doen, en daarna weer weg. Naar Elburg, de stad. Daar gingen we shoppen! Nouja, niet iedereen had wat, Maargoed. Jaja, ik heb wat gekocht! En netzoals bij dag 1, ik laat het zien in de grote shoplog op het eind. We hebben ook een lekker ijsje genomen, omdat het zo heet was. En nu zit ik op de bank, met m'n blikje cola. We gaan pizza eten, mjam! En vanavond naar de bingo, lol. See You Tomorrow!

Sorry voor alle spelfouten.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!