Lieve volgers

7 jul 2012

Inspiratie: Mint

Langzamerhand zie je het steeds meer verschijnen. Mint in kledingstukken, sieraden en beautyproducten. Ik zocht WeHeartIt af, en heb hele leuke plaatjes gevonden van mint. Ook heb ik plaatjes van wat ik heb in de mintkleur. Enjoy it!











































































Mint

Een set van Polyvore! Dat kon je wel verwachten, hihi.


























Zoals ik al zei, mint zie je veel vaker in kledingstukken. Je kunt het ook heel goed combineren. Bijvoorbeeld een mintgroene broek met een wit blousje, zoals je ook op het plaatje hierboven ziet. Of een mintgroene shirt met een lichtroze broek, het kan allemaal! Ik heb zelf ook een mintgroene broek.












































Dan de nagellak, hierbij is Mintgroen ook erg bekend. Ik heb zelf ook een mintgroen lakje, van Etos Long Lasting Nail Polish.













































































En nu, cupcakes! Je kunt ze gemakkelijk thuis zelf maken!

Dat was het, hoop dat je het leuk vond.

See You Soon!<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!