Lieve volgers

24 jul 2012

Review: Dove Conditioner Oil Care

Toen ik op vakantie was, kreeg je een welkomstkoffer daar. Onder andere zat daar Dove Oil Care Conditioner in, een mini. Oh oh, wat was ie goed! Echt een aanrader, en daarom heeft mijn moeder de grote versie gekocht, en die ga ik nu reviewen voor jullie. Enjoy!






Je hebt hem ook in de shampoo versie, en ik heb er meerdere reviews over gelezen
en ze zeggen dat ie superfijn is, dus dat geloof ik graag.




Als je hem openknijpt.


Hij belooft echt wat ie doet. Hij is superfijn na het zwemmen, of na een douche of nadat je in bad ben geweest, en hij maakt je haar echt superglad. 

Dove Conditioner Oil Care kost €3,79 en is te koop bij de supermarkten o.a Appie Heijn, Plus en de Jumbo, en bij de drogisterijen zoals Kruidvat, Trekpleister.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!