Lieve volgers

24 jul 2012

FOTD: Its A Summer Thing

Zoals jullie al hadden kunnen zien in mijn shoplog, heb ik het Essence Sun Club palletje toegevoegd aan mijn stash. Gelijk zocht ik op VeraCamilla naar de prachtige oceaanlook die ze heeft gemaakt. Die ga ik ook doen! dacht ik. Het is best mooi geworden, enjoy.

































Dit zijn de kwasten die ik ervoor gebruik.

Hema Eyeshadow Kwast
Cosmopolitan Lipkwast (Ik gebruik hem niet voor lipgloss aantebrengen)
Cosmopolitan Bleding Brush
Essence Oogschaduw Kwast

Let's Start!


We beginnen met het 'naakte' oog.


Dan pakken we een kwastje en zetten de geel/oranje kleur erop. En dan doe je het in het begin erop.



Dan pakken we de zeegroene kleur erbij met de andere kant, en zetten die naast de gele kleur.



Dan pakken we de eerste kleur uit het palletje, dus de blauwe kleur, en we zetten die naast de groene kleur.


Even blenden.


En we pakken dan de donkerste bruin.



Dan de huidskleur / beige achtig, en die doen we bij het wenkbrauwbot.



Nog wat mascara erbij.


TADAAA! Je sunny ooglook is klaar!




Full Face.

Nou, dat was het!
Ik hoop dat je het leuk vond, en ik ga met dit palletje nog een bruintint ooglook maken. :)





Bye!

xxx











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!