Lieve volgers

17 jun 2012

Shoplog Action & Kruidvat - 16/06/2012

Gisteren ben ik naar de action en kruidvat geweest met mijn zusje en moeder, en ik heb wat aantal leuke dingen gescoord. Hier een shoplog. In video. Veel plezier en ik zou het super vinden als je een comment achterlaat.







De foto's + uitleg:


Ik heb twee maskertjes bij de Action gekocht. Een pakketje zitten 2 maskers. Een pakketje kost 80 cent.
Totaal €1,60

 

Melk en Honing


Jasmijn en Lavendel



Essence Colour & Go 63 - Think Pink
€1,29



2 laagjes.




Nagelverharder kost €1,99


Topnagels boek. Bordevol nail arts.


Zoals watermeloen nagels. 
Top nagels boek. €3,99


Essence Stampy Designs.
€1,39

En dat was mijn shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Esmee.




4 opmerkingen:

  1. Echt super leuuk Essiiee!<3 #LOVEIT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat ze dat boek nog hebben bij ons, ik ga hem morgen halen! Leuke lakjes!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waar ligt dat boek precies in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je een foto van mijn hand met de watermeloen nagels hebt geplaatst;) Het was erg leuk om de nailarts te maken voor het boek!:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!