Lieve volgers

15 jun 2012

New; Reissetje, koffer en borstel.

Ik ben even langs het kruidvat geweest met mijn moeder, zusje en broertje. Ik heb twee dingetjes gekocht, en nog iets gekregen toen ik thuis was. Hier wou ik een artikel over schrijven! Dus, ik hoop dat je het leuk vind en Enjoy!












































































Allereerst het geen waar ik het allermeest blij mee ben. Een compleet nieuwe koffer! Ik vind hem echt superleuk met dat bloemenprintje. Je koopt hem bij de Kruidvat voor €17,99. Je hebt hem ook in zwart met zebra print en grijs met witte stippen. En de bloemenprint natuurlijk. Ik weet niet zeker of ze er nog wel zijn, want vandaag was dit de laatste in filiaal IJsselstein. Want daar woon ik. Maar waarschijnlijk zijn ze er ook nog in andere filialen. Trouwens, 18 euro is echt goedkoop voor zo'n koffer. Eerst was deze 25 euro maar hij is afgeprijsd. Snel rennen naar de winkel dus! 









































































En dan het borsteltje.


Het is een handig klein borsteltje die zo in je toilettas past. Ik zocht al heel lang naar zoiets, maar eindelijk heb ik heb gevonden! Hij is van True Spirit en te koop bij het kruidvat voor €1,25

En als laatst, wat ik heb gekregen toen ik thuis was, een reissetje.


Het is heel handig voor als je op vakantie gaat, of een weekendje weg, of logeren. Want in dat flesje kun je bijvoorbeeld shampoo, douchegel, nagellakremover enzovoort. In de kleine bakjes kun je crème indoen zoals maskertje, dagcreme, nachtcreme, nagelriemencreme. Het is dus heel handig en ik ga het zeker meenemen voor als ik op vakantie ben! Ik heb dus deze gekregen van mijn moeder, en ze heeft hem vorig jaar gekocht bij de Etos, voor €3,99. Iets soortgelijks koop je bij het kruidvat van True Spirit voor €1,99

Dat waren mijn nieuwe spulletjes! Ik ben er heel blij mee, en nu ben ik stiekem ook een beetje in de vakantie stemming!

Wat vinden jullie van de spulletjes?

Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!