Lieve volgers

18 jun 2012

Nail art: Happy Dots

Ik heb weer een kunstwerkje op mn nagels gemaakt. Ik heb best lang geen nagellak meer op gedaan, want ik ging elke dag mijn nagels vijlen en schoonmaken. Ik besloot gisteren om mijn nagels weer te lakken. Dit keer met een simpele nail art. Kijk mee!




Ik heb 04 - Feel The Yacht Beat van Catrice gebruikt, uit de nieuwe collectie.
Twee laagjes, en dan laat je het drogen.
Als het droog is pak je een witte nagellak. 
Ik gebruikte de witte van de Etos.
Je kunt een dotting tool gebruiken om stipjes te maken,
maar ik heb het met een kwastje gedaan van de nagellak.
Tenslotte nog een topcoat erover heen, en klaar!
Nu heb je een simpele, maar toch ontzettend leuke nail-art.
Je kan het trouwens ook met andere kleuren doen. (:

Wat vinden jullie van de nail art?


Liefs, Esmee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!