Lieve volgers

13 jun 2012

My Month In Pictures

Het is alweer tijd voor My Month in Pictures! Ik heb leuke dingen gedaan! Maar ik beloof dat ik de volgende keer meer foto's maak. Veel kijkplezier en je mag gerust een comment achterlaten!





Patchouly en ik waren op school, toen ons vriendinnetje Jet poseerde. Toen moesten we natuurlijk wel even een foto maken!






































Mijn outfit van die dag, een leuk shirtje met mn lievelingsbroek!

 
 Glitternageltjes!<3

Heei, dit ben ik.

Het poesje van Patchouly Lotus! Zo schattig! Die moest gewoon even in My Month In Pictures.





Yow. Het EK is begonnen en ik heb een oranje hoed op met een oranje gitaar.











































































Bovenstaande foto; ik heb zin in het EK!
Onderste foto; en toen kwam er een eend op bezoek!

Wat hebben jullie gedaan de afgelopen maand?


Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!