Lieve volgers

13 jun 2012

My little sister does my make-up

Deze tag zag ik al op meerdere beautyblogs voorbijkomen en omdat ik geen vriendje heb, leek het me leuker dat ik de naam van de tag ietsjes verander. Want, nu doet mijn kleine zusje Emma (4) mijn make-up! Lees snel verder!


Emma heeft er zin in! Ik vertel jullie even welk palletje zei gebruikt. (Ze heeft het
allemaal zelf uitgekozen)


Essence I Love Berlin en Fogan Cosmetics Eyeshadow.



Nou, dit ben ik dus voordat ik werd opgemaakt.


Druk aan het borstelen..


Het resultaat! 

Emma heeft op mijn ooglid rood gebruikt,
onder mijn oog paars, geel en groen.
Paars komt van Fogan Cosmetics en rood, geel en groen
van Essence I Love Berlin.

Wat vinden jullie ervan?

      Liefs, Esmee.

1 opmerking:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!