Lieve volgers

1 jun 2012

DIY: News Paper Nails

Ik zag op Be What You Want To Be een hele leuke DIY; News Paper Nails! Mij leek deze nail-art zo leuk, dat ik hem moest proberen. Lees snel verder!






Benodigdheden:
- Een klein bekertje water
- 10 stukjes krant
- Witte, grijze of blanke nagellak




Lak je nagels in de kleur. Ik gebruik voor de DIY de witte nagellak van de Etos. 
€1,99


Als je nagels gelakt zijn, droog ze dan 5 minuten.


Zijn je nagels droog? Mooizo. Pak een strookje krant en dep hem 5 seconden in het water.



Je haalt het krantenstukje eruit en je legt hem op je nagel. Druk het strookje 15 seconden
lang aan.


Haal het eraf en TADAA! Je hebt NewsPaperNails! 


Het is erg belangrijk om er een topcoat overeen te doen, want dat zorgt ervoor dat je
krantennagels langer blijft zitten. En het glanst!


Het resultaat!
- Ik weet, ik heb niet erg netjes gelakt. :$ -

Tadaaaa! Je NewsPaperNails zijn klaar!
Hier nog een filmpje om te zien hoe je het duidelijk doet;




Dit filmpje is Engels.

En nog een nederlands filmpje:




Liefs, Esmee.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!