Lieve volgers

29 mei 2012

Nieuw: Essence parfumlijn

Ik heb iets heel leuks gelezen net. Essence brengt namelijk een nieuwe parfumlijn uit! Er zijn 6 leuke geurtjes en ze zitten verpakt in een hele leuke flesje! Lees gauw verder!





De nieuwe parfumlijn bevat 6 leuke zomerse geurtjes en het ziet er ook erg leuk verpakt uit.
Ze zijn vanaf Juni te koop bij het Kruidvat en de Trekpleister voor €6,99 (voor een flesje van 50ml) en €2,99 (voor een flesje van 10ml) Laten we maar snel beginnen met de eerste geur!


Like a first day in spring. Ik vind dit een hele toepasselijke naam voor een heel leuk flesje! Het grotere flesje is 50ml en de kleinere 10ml. 

Like a walk in the summer rain. Ik vind het echt een leuk flesje, en dat vind ik bij allemaal!
Dat strikje, en die naam hebben ze er ook zo leuk op gezet! 


Like a new Love.  Het flesje vind ik erg schattig. Mooi roze, en dat blauwe strikje, CUTE!<3 Ik ben erg benieuwd naar deze parfum!

Like a day in a candy shop. Snoep snoep en nog eens snoep! Daar denk ik aan als ik dit flesje zie.
Volgens mij heeft dit parfum een zoete kleur. Maar ik hou van zoet! (:

Like a trip to NY. Hier ben ik nog wel het meest benieuwd naar! Ik wil al heel lang naar New York,
dus dit parfum vind ik erg leuk! 

En dan het laatste parfum in de lijn, Like a Girls Night Out. Ik vind dit een heel leuk parfum! Ze hebben die namen trouwens leuk verzonnen! (;

Dat waren de nieuwe parfummen in de lijn van Essence. Ik ben hier erg benieuwd naar, en zeker naar Like a trip to NY en Like a new love.

Wat vinden jullie van deze parfumlijn?

Liefs, Esmee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!