Lieve volgers

14 apr 2013

Persoonlijke update #1

Long time no see! Ik ga weer bloggen op Essie's Things. Ik mis het bloggen gewoon heel erg en verder heb ik ook een paar dingen te zeggen, dus daarom is hier een persoonlijke update!




Ik ben naar de DYTG8 geweest! Het was echt heel leuk en ik ben met al mijn voorbeelden op de foto geweest, waaronder Teske, hierboven. Het was echt de leukste dag van het jaar en ik wil zeker weten naar de DYTG9! Nog een leuk nieuwtje: 29 april bestaat Essie's Things 1 jaar! Dat vind ik echt heel leuk. Ook ga ik 26 april tot 5 mei op vakantie. Dat betekent dat ik niet in Nederland ben als de blog 1 jaar bestaat, maar ik schrijf vooruit dus dan kun je ook gewoon artikelen zien op mijn blog. Ik ga naar Spanje trouwens :)

Het was misschien een beetje een korte update, maar ik heb wel gezegd wat ik wilde zeggen.

Q: Vind je het leuk als ik vaker een personal update doe?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!