Lieve volgers

3 jan 2013

Mijn goede voornemens voor 2013

Goede voornemens zijn altijd iets standaarts wat bij oud & nieuw hoort. En omdat het zo standaart is, vond ik dat ik er maar ook mee moest doen, want hey: een goed voornemen is al, voortaan mee te doen met goede voornemens. Die is dus al weggestreept.




1. Mijn kamer netjes houden

2. Mijn nagels 1x per week verzorgen (vijlen, nagelriemcreme, handcreme)

3. Meer doen aan Essie's Things (dus meer filmpjes maken)

4. Mijn nagels minstens 2x in de week lakken

5. Meer tijd doorbrengen met de familie

6. Niet meer aan mijn nagels pulken!


1 omdat mijn kamer toch wel vaak een zwijnenstal is hoor, shame on me. 
2 omdat mijn nagels best lang zijn voor mijn doen, en dan wil ik ze ook wel verzorgen!
 3 omdat dat gewoon leuk is, en zelf heb ik ook plezier om filmpjes te maken voor deze blog.
 4 omdat ik vaak restjes heb van nagellak op mijn nagels, en dat staat niet zo leuk, dus dan kan ik beter nagellak op hebben! 
5 omdat mijn familie gewoon heeeeeel gezellig is, en ik hou van gezellige mensen! 
6 omdat mijn nagels nu best lang zijn, en dat wil ik houden enzo!

Dussss... Ik ga me nu dus proberen om aan mijn voornemens te houden. Het begint al goed, ik ga vanmiddag mijn kamer opruimen, daarna mijn nagels lakken.

Q: Heb jij ook goede voornemens? Zoja, welke?





4 opmerkingen:

  1. hee esmee ik ben het safae van 7a ik heb nu ook een blog http://votemynails.blogspot.nl/ ik vind vooremen 2 en 4 ook goed dat ga ik ook doen
    kan je ook een kijkje nemen op mjn blog???
    thanks
    XXx safie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke voornemens, maar je nagels twee keer per week lakken vind ik wel heel veel, ik zou het bij 1 keer per week laten.
    Liefs



    www.bloodyroseofryou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nieuwe header is heel leuk!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12:19

    Je nieuwe header is heel mooi!!! En leuke voornemens:)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!