Lieve volgers

31 dec 2012

Review: Herome Prinsessensetje

Geef toe: jij had ook vroeger dol graag een prinsesje willen zijn? Een prins, op het witte paard, een prachtige baljurk, je was beroemd.. Het was vroeger mijn droom om een prinses te zijn. Herome heeft een prinsessensetje, speciaal voor kleine kindjes (maar hey, wij, de grote koninginnen kunnen er ook van genieten!) En aangezien ik deze voor kerst kreeg, leek het me leuk om hem te reviewen.

Het spijt me zo zo zo erg! Ik heb weer foto's met de iPod Touch moeten maken, aangezien ik geen camera heb. 





Dit zit erin:

* 2 tubes prinsessenhandcreme
* 2 prinsessennagellakjes
* 1 nagelborsteltje
* 1 glansvijl
* 1 normale vijl


Laten we beginnen met de vijlen. De roze met de witte herome logo's is de normale vijl, de witte met de roze herome logo's is de glansvijl. De glansvijl (herome noemt het een tovervijl) gebruik je op de bovenkant van je nagel, zodat je prachtige glanzende nagels creƫert.


Er zitten ook twee tube's handcreme in. Die is lichtroze, en bevat hele kleine subtiele glittertjes.

  
En die geur! Hij ruikt echt heeel lekker naar snoepjes. Vaak heb ik bij producten die ruiken naar snoepjes, dat het te zoet is, en daar krijg ik hoofdpijn van. Maar dit, is heerlijk! Zelf heb ik hem ook op mijn hand uitgeprobeert, en hij bevat op je hand hele schattige, kleine, subtiele glitters en je handen worden er zo heerlijk zacht van! Ja, deze plaats ik in het bakje met nagel / hand verzorging spullen!


Dan bevat de set ook een nagelborsteltje. Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Het schijnt dus dat het borsteltje vuil onder je nagels weghaalt. Er zit ook een soort dopje op.


Dat moest dus in de test! En inderdaad, hij haalt mijn stukjes vuil weg!


Dat ding lag op de tafel, en Kruimel vond het gelijk interessant, haha!


Als laatste zitten er ook twee nagellakjes in. En nee, niet gewone nagellakjes! Maar prinsessennagellak.  Prinsessennagellak is op waterbasis! Dus als je het eraf wilt, moet je je nagels even onder de kraan halen. Dat moet getest worden!


I Am Sweet is een lichtroze kleur, ik had verwacht dat hij wat meer dekkend zou zijn, zoals op deze blog, maar hij dekt in 3 laagjes nog niet. Maakt niet uit, soort french manicure look. 


Dit lakje heeft geen naam, oftwel hij heet Prinsessen Lak. Deze lak is roze, en bevat super mooie glittertjes! Maar helaas, deze dekt ook niet zo goed. Jammer. Maar voor kleine prinsesjes zoals mijn zusje Emma, maakt dat niet uit, want ze hebben een dosis glitter! En dat vinden kleine meisjes (en ik trouwens ook..) heel mooi.


Pretty! De droogtijd van de lakken is trouwens 5 minuutjes, lekker vlug dus. 


Time for testing! De lak gaat er dus met water af.


Tadaa! Het werkt dus. Herome Prinsessenlak is op waterbasis. 

Ik ben super blij met deze set! Thanks santa!

Heb jij deze set ook?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!