Lieve volgers

25 dec 2012

Leuke en handige site's

Als je net zoals ik een blog hebt, of een blog wil maken, dan heb je natuurlijk wel een paar handige en leuke site's nodig! In dit artikel verzamel ik ze.





Stel je voor. Je wilt net als mij een blog beginnen. Dan is het wel handig als je wel een site hebt waar dat kan! Ik zelf ben begonnen op blogger, wat echt heel handig is. Heel veel bekende site's bloggen op wordpress. Dus als je wilt zou je ook daar naartoe willen gaan. Ik zelf zou ook willen overstappen op wordpress, maar ik snap er helemaal niks van, haha. 


Dan hebben we ook een handige site nodig om je foto's mee te bewerken. Ik zelf doe dat altijd met picmonkey. Heel handig en gratis!


Als je bijvoorbeeld een plaatje nodig hebt voor je artikel, of een nail art inspiratie post wil ofzo, dan zoek ik altijd plaatjes op weheartit.

Dat was het! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad.





3 opmerkingen:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!