Lieve volgers

8 dec 2012

Interview met Esmay!

Een roodharig meisje, leuke blog, ze heet Esmay... Weet je al waar ik het over heb? Nee? Dan kom je het nu te weten. Vandaag heb ik een interview met Esmay van a la esmay! Alle foto's uit dit artikel komen van haar blog, dat je het weet. 




1. Wie is jouw voorbeeld?
Mijn voorbeeld? Ai, da's gelijk al een lastige vraag. Ik heb denk ik niet echt een voorbeeld. Tuurlijk vind ik sommige mensen inspirerend, maar om ze dan gelijk een voorbeeld te noemen, ik weet niet. Ik ben mijn eigen voorbeeld, haha!

2. Wat is je favoriete eten?
Ik ben echt een enorme lekkerbek en ik hou echt van eten! Eigenlijk maak je me al blij met een tosti, maar ook met lasagne of een pasta ben ik helemaal tevreden!

3. Stel je voor: voor de rest van je leven mocht je maar 1 lipkleur dragen. Welke is dat?
ROOD! Ik hou echt van de kleur rood op mijn lippen. Ik vind 't tof staan bij mijn rode haar en ja. Rood it is!

foto van alaesmay


4. Waarom ben je een blog gestart?
Ik las heel veel blogs en ik wilde ook mijn ideeën erover kwijt. Ik dacht: "Oh, piece of cake! Dit doe ik wel even!" Maar niks is minder waar. Maar ik vind het allemaal superleuk om te doen, would never give up blogging!

5. Hoe had je geheten als je een jongen was?
Mijn ouders hadden eigenlijk geen jongens naam bedacht voor mij, haha! Dus ik weet het niet, helaas.

6. Wat is het leukste dat je hebt meegemaakt met je blog?
Dat ik op een aantal meetings mocht komen en dat ik werd uitgenodigd voor een event! Da's toch wel even heel erg cool. Want wilden ze mij hebben?! Awesome!

foto van alaesmay


7. Wat is je allergrootste blooper toen je een filmpje opnam?
Ik film niet zoveel, dus ik heb eigenlijk niet echt een grote blooper!

foto van alaesmay


8. Wat is je allermooiste nagellakje uit je stash?
Mijn allermooiste nagellak .. Perm van Herôme, denk ik. Die vind ik echt heel erg mooi. Dat is een glitterende lak met roze, rood en alles en nog wat er door heen, heel uniek.

9. Waarvoor heb je je haar rood geverft?
Ik had met een vriendinnetje het erover en zij wilde het ook. Toen dacht ik: "Oh, dat lijkt me ook vet!" Zij durfde eerst niet en mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit, dus hoppa, de verf ging erin. Ik ben er nog steeds super duper blij mee. <3

10. Heb je nog een tip voor de lezeressen die ook bloggen?
Wees jezelf! Als je je anders gaat voordoen dan jezelf dan kan je de mist in gaan. En doe dingen waar je zelf ook achter staat, dat maakt jouw blog, jouw blog!

Ik vond het leuk om Esmay te interviewen, en ik wil nog 1 ding zeggen tegen jullie: ga snel snel snel naar alaesmay!

Heb je haar blog al ontdekt?

3 opmerkingen:

  1. Anoniem14:00

    Wat leuk om te lezen! :) Ik kende Esmay al een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem20:01

    Leuke meid die Esmay! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem20:02

    Leuke meid die Esmay! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!