Lieve volgers

10 nov 2012

Tip: Sieradenkistje.nl

Gister heb ik zo'n leuke webshop ontdekt! Mustache ringen, infinity kettingen, robot kettingen, de webshop heeft het allemaal! Ik heb het over Sieradenkistje.nl die ik dankzij Esmay heb ontdekt. 




Hier laat ik een aantal sieraden zien die op mijn wishlist staan. (Klik op de prijzen om naar het sieraad te gaan)


Deze ring vind ik zo cute! Ik hou van ringen, en van strikjes, dus dit is een goede combo! ^-^



Ik zag deze ketting bij een shoplog van Sharon en was verliefd. En ik was nog verliefder (is dat een woord?) toen ik zag dat je hem op Sieradenkistje.nl kon kopen. Deze komt binnenkort mijn huis in. Denk ik. Hoop ik.



Deze veer, ik weet niet. Het geeft een betekenis, vind ik. Daarom vind ik hem zo mooi. Het straalt een beetje rust, liefde uit. Daarom <3 ik hem erg. 



En als last, but totally not least. Een poesje, zo schattig! 


Volgens mij weet je wat ik over sieradenkistje denk; een uberleuke webshop met voor iedereen wat!

Hebben jullie al gekeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!