Lieve volgers

30 nov 2012

Tag: Would You Rather

In het leven staan we weleens voor keuze's. (Dat klinkt heel raar) 'Hmmm.. als ik dit leuke jurkje koop, heb ik geen geld over voor die oogschaduwpallette!' 'Ja, maar ik moet dit ene sleek pallette hebben, dan is mijn verzamelijk compleet. Maar nu heb ik geen geld meer voor dat shirtje! Aah!' In deze tag moet je ook voor dingen kiezen. En dat is soms knap lastig...




1. Zou je liever al je mascara's, eyeliners, lipsticks en lipglossjes verliezen of al je paletten en oogschaduws? Al mijn palletten en oogschaduws. Ik draag sowieso bijna nooit oogschaduw. Ik heb niet eens lipsticks! Haha. 

2. Zou je liever al je haar afknippen of het nooit meer laten knippen? - Oh, deze vraag vind ik knap lastig.. Ik denk dat ik liever al mijn haar zal afknippen, want het groeit altijd nog terug! En een kort koppie staat me hopelijk leuk! 

3. Zou je liever een peache of een roze blush willen? - Ik draag geen blush, maar als ik het zou dragen zou ik voor een peachy blush gaan, omdat dat heel fris en natuurlijk staat. Roze natuurlijk ook, maar peachy vind ik het leukste.

4. Als je 1000 euro had, zou je dan liever make up of kleding kopen? - Kleding! Ik hou van kleding! Een nieuwe gardarobe, wie wilt dat nou niet? Maar als je een beautyblogger bent begrijp ik wel dat het heel lastig is om te kiezen!

5. Zou je liever lipstick als eyeliner gebruiken of eyeliner als lipstick? - Lipstick als eyeliner! Eyeliner op je lippen lijkt me niet lekker, bah! En bovendien lijkt het me wel geinig, roze eyeliner. Of als je een nude lipstick hebt een nude lijntje!

6. Zou je liever alleen maar shoppen bij MAC of bij Sephora? - Say what!? MAC! 

7. Zou je liever maar één oogkleur willen gebruiken voor de rest van je leven of één lip kleur? - Een lip kleur! Dan zou ik voor nude lippies gaan, want dat past overal bij. Maar wacht, als je rood kiest is dat 0ok weer leuk voor feestjes. Hmmm, dillema.. Maar ik kies voor een lipkleur!

8. Zou je liever zomer kleding in de winter dragen of winter kleding in de zomer? - Winter kleding in de zomer. Je kunt het uittrekken! En ik lig liever niet verkouden op de bank!

9. Zou je liever het hele jaar donkere nagels of juist lichte nagels dragen? - Lichte nagels!

10. Zou je liever je favoriete lip kleur of juist je favoriete oog kleur weg doen? - Favoriete lipkleur. Want ik heb maar 1 lipbalm die niet zo heel duur is, dus die kan ik zo weer kopen!

11. Zou je liever nooit meer nagellak of nooit meer lipgloss gebruiken? - Lipgloss. Nagellak is mijn allesje weet je wel. Nee oke, nagellak draag ik iedere week wel, en lipgloss. Ik weet het niet. Soms is het heel vervelend plakkerig.

12. Zou je liever je wenkbrauwen helemaal weg scheren en ze altijd bijtekenen of ze elke dag moeten epileren? - AAHH! Wegscheren! No way! Ik wil er niet uitzien als Bing van GTST! Dan maar epileren!

13. Zou je liever al je make up verliezen of al je nagellak? - Hmm.. lastig. Dan ga ik toch voor al mn make up, want die kun je makkelijk terug kopen en mijn nagellakstash heeft (denk ik) een waarde van iets van 100 euro, dus ja...

Dit was de tag! Hierbij tag ik LotteEsmay en xxxChar. Maar jullie mogen de tag ook overnemen!

Ga jij de tag doen?



1 opmerking:

Wat lief dat je een reactie achterlaat!