Lieve volgers

14 nov 2012

Tag: Most Worn...

Deze tag 'dwaalt' al best wel lang rond in bloggersland, maar gek genoeg heb ik hem toch nog nooit gedaan, daar moet verandering inbrengen!




btw, sorry voor de crap belichting / kwaliteit van mijn foto's, ik heb geen fatsoenlijke fotocamera en moet alles dus met mijn samsung fotograferen. :(

en ik heb een paar aantal vragen overgeslagen, oa wat is je most worn foundation / blush / oogschaduw.

enneuh, het laatste puntje; ik krijg de foto's niet omgedraait. helaas pindakaas!



Tas

Ik heb geen tas, zegmaar, dit is mijn schooltas. Ik heb geen andere tas dus vandaar.




Accessoire

I like mn sjaal echt erg! 



Kledingstuk

Blazer! Deze draag ik echt vaak.


Parfum

Ja, deze budgettopper draag ik elke dag!


Haar product

Ook deze is een groot favoriet.


Nagellak

Hmmm, deze is lastig. Toch maar een mintkleurige.

Doe jij deze tag ook?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!