Lieve volgers

6 nov 2012

Tag: I love Fall

Nu kunnen we echt niet ontkennen dat de herfst er is. Ik bedoel, overal regen en bladeren! Daarom vondt ik het ook wel tijd dat ik een tag over de herfst deed. Ik heb de tag van de uberleuke blog A La Esmay en nu ga ik hem zelf doen.




Wat is je favoriete herfstlipproduct?
Lipbalsem! Ik heb er maar eentje, maar ik ga er binnenkort heel wat kopen, want i love lipbalm en ze voeden heel erg. Ik ga denk ik sowieso nog een NYC AppleLicious lipbalm kopen en Labello, en Palmer's Lipbalm met cacao boter < da's nieuw! Oke goed. de lipbalm dus. 

Welke kleur nagellak draag je het liefst in de herfst?
De laatste tijd ben ik echt in to the donkerblauw, maar ik moet van mezelf donkere kleuren nagellak dragen, en dan draag ik ook donkergroen, donkerrood, maar ik doe ook vaak lichtblauw of paars op ofzo haha.

Wat is je favoriete herfstdrankje van de Starbucks?
Shame on me, ik ben nog nooit naar de starbucks geweest. Maar ik wil daar wel verandering in brengen! En aangezien ik geen koffie lust maar ze bij Starbucks wel thee hebben, kies ik gewoon voor een lekker theetje.


Wat is je favoriete geurkaars voor in de herfst?
Wij hebben thuis geen geurkaarsen, haha. Ik krijg er hoofdpijn van, en mijn moeder ook. We hebben thuis wel normale kaarsen, en 's avonds is het dan zo gezellig met al die lichtjes aan. <3

Welke sjaal of accessoire draag je het liefst in de herfst?
Qua sjaal is het dan echt mijn okergele cowl sjaal van de Primark, en qua accessoires zijn het dan echt ringen! Ik begin een beetje ringenverslaafd te worden. Ze. Zijn. Zo. Leuk.

Wat is je favoriete halloween film?
Ehm, geen. Ik kijk geen halloween films. Ik kijk alleen blije films. Oke dat is niet waar want ik heb ook Achtste Groepers Huilen Niet (aanrader! en als je hem kijk; neem zakdoekjes mee!) gekeken met tranen. Maar goed. Een halloween film. Geen. :P


Wat voor snoepgoed eet je het liefst tijdens Halloween?
Wij vieren geen halloween, maar als we het wel zouden vieren; cupcake's met oranje versiersel en nep spinnetjes! :D

Wat draag je tijdens Halloween?
Gewoon alledaagse kleding, want wij vieren geen halloween. 


Wat vind je het leukst aan de herfst?
Gezelligheid, kaarsjes, bladeren, sloffen aan, hot chocolate.. Moet ik nog doorgaan? :)


Hierbij tag ik iedereen die dit leest!

Ga jij deze tag doen?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!