Lieve volgers

16 nov 2012

Mijn inspiratiebronnen ♥

Inspiratie, je haalt het overal vandaan. Bladen, tv, school, vriendinnen, natuur, noem maar op. In dit artikeltje laat ik zien wat mijn inspiratiebronnen zijn. ♥







1. Vera Camilla. 

Het meisje met de rode lipjes, wing en een grote smile op haar gezicht. Ze is hartstikke aardig (voor zover ik haar op twitter heb gesproken) en blogt hartstikke leuk. Klik hier om naar haar blog te gaan.

2. Teske De Schepper.

Ze is jong, maar dat betekent niet dat ze niet in dit rijtje thuishoort! Ik vind haar echt fantastisch leuk, en ook raar. Maar leuk raar. Klik hier om naar haar blog te gaan.

3. Cynthia Schultz.

Dat ze vroeger gepest werd, kan ik me niet voorstellen. Ze lijkt me zo aardig! Ik vind haar ook echt heel inspirerend, voor iedereen. Klik hier om naar haar blog te gaan.

4. Ariana Grande.

Oke, deze meid heeft geen blog, maar zij inspireerd mij zo erg! Ze is echt mijn idool. ♥

5. JULLIE!

Ja, lieve dames (en heren, als die er zijn!), jullie inspireren mij ook. Dankjulliewel. ♥


Wat zijn jou inspiratiebronnen?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!