Lieve volgers

15 okt 2012

Polyvore outfits #2

Elke maand maak ik 2 polyvore outfit's. Vandaag is het dus tijd ervoor! Ik heb gewoon een herfstige doordeweekse outfit gemaakt en een outfit die je draagt als je uitgaat, maar toch net iets te is vindt ik, of ja, ik weet het niet zo goed. In ieder geval, laten we verder gaan kijken!




Als eerste heb ik dus een draagbare, normale winter / herfst look gemaakt. 

De leuke donkerbruine sweater kun je goed combineren met de okergele broek. Als je wilt zou je ook nog een burgundy cowl shawl omdoen, maar dat is extra. Om je nagels nog van een hippe najaars kleur te voorzien, kun je het nagellakje Mezmizered van Essie opdoen.

De tweede outfit is meer geschikter voor een feestje, als je uitgaat bijvoorbeeld.


Als je het feestelijke zwarte jurkje aandoet, past hij perfect bij je zwart met gouden clutch en je nude glitter pumps. Met mascara en rood gestifte lippen met een rode lipstick kom jij de dag wel door. Als extra doe je nog een mooie gouden ketting om en een mooi zwart met gouden glitter nagellakje van Deborah Lippman op.

Ik vond het erg leuk om deze twee outfit's te maken!

Welke vind jij het leukst?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!