Lieve volgers

10 okt 2012

Mijn favoriete beautyblogs.

Net zoals veeele andere meiden bekijk ik ook gewoon blog's. Ik dacht dat het misschien wel leuk was om ze even te delen met jullie. Enjoy!


Het is niet een top 10 ofzo, gewoon een voor een.


1. Vera Camilla
Aaahhh, ja, van deze blog hou ik. Dagelijkse beauty kan ik hierop vinden.
Vera is zelf ook al een leuke en lieve vrouw. Ik weet nog dat de eerste keer toen ik haar blog zag, ik zei; 'Ah wat een schattig meisje.'



2. Teskuh

'Teskuh.nl, yeeeeah.' dat is het zinnetje wat Teske's neefje Kees op joetoeb zei. En toen ging ik naar haar site. Euw my guad, hier moet ik vaker heen. Ik bezoek haar site nu al zo'n jaartje. :D



3. Beautylab

Ik kom op al die site's door mijn moeder trouwens, thanks! Serena's schrijfstijl is ook echt heel fijn. Oke, haar site dus. 



4. A la Esmay

Ten eerste, vind ik haar naam eeeeeerrg leuk. (Oke lol) ZIJ IS ZO SCHATTIG ja ik kijk nu haar filmpje en awh. Leuke spontane meid met een leuke blog!


5. Lifesplash

Ik vind het echt zoo'n leuke site! Haar header, haar scriptjes, ze is zo creatief!



Het zijn niet alle blog's die ik volg, maar wel een deel ervan.

Welke blog's volg jij?







2 opmerkingen:

  1. Ah, wat lief dat je mij hier tussen zet! Haha, heeeel erg tof. :D Ik ken ze allemaal en vind ze stuk voor stuk ook erg leuk. Goed lijstje, met blogs die dat plekje verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, ik volg deze blogs toevallig ook allemaal :D

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!