Lieve volgers

6 okt 2012

Inspirational: Ariana Grande

Ik zeg niet vaak dat ik een fan van iemand ben, maar als er een iemand is die echt mijn idool is en wie ik echt bewonder, dan is Ariana Grande het wel. Haar rode haar, haar schattigheid, haar praaaachtige stem. Zij is mijn inspiratiebron.




Ariana Grande is beroemd geworden door haar rol als Cat in Victorious, maar ze zingt nu ook. Ze heeft echt een prachtige stem, dus ik wilde wat liedjes delen.







Ze heeft echt een mooie stem he! Haar haarkleur vind ik ook praaachtig. Wist je dat het vroeger bruin was, maar ze het permanent rood heeft laten verven?



Ze is echt cute!<3
Ik ben een echter Arianator, always & forever.

Vind je haar ook zo geweldig?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat lief dat je een reactie achterlaat!