Lieve volgers

5 sep 2012

Vergelijking Essence Time For Romance

Zoals jullie vast nu al wel weten, heeft Essence nieuwe nagellakpotjes. Ik had al het lakje Time For Romance in de 'oude' versie, maar voor mijn verjaardag kreeg ik hem in een nieuwe versie. Het perfecte moment voor een vergelijking! Welke is nou beter?




Flink verschil tussen de potjes, haha! De kwast is er ook op vooruit gegaan. Kijk dan dat dunne kwastje, en dat dikke! Voor mensen met lange nagels zijn de nieuwe kwastjes wel een pluspunt, maar voor meiden met korte nagels, zoals ik, was het dunne kwastje juist purrrfect! Achja.



Links; kleine oude versie. Rechts; grote nieuwe versie.

Het is niet erg veel verschil, maar toch zie je wat. Hmm, ik weet eigenlijk niet zo goed welke ik mooier vind... Achja. :P


Geniet lekker van het zonnetje, nu het nog kan!

Heb jij een van deze versie's ook?

4 opmerkingen:

  1. leuk zeg ik zal voor de oude gaan die ziet er toch wat voller uit! En die heb ik van jouw gekregen! haha xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar, maar toch lijkt het alsof de oude wat beter is, meer dekkend ofzoiets weet ook niet precies wat het is...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat lief dat je een reactie achterlaat!